Diabetes Desk is vernieuwd. De nieuwe webshop biedt veel meer mogelijkheden en is gebruiksvriendelijker. De nieuwe functionaliteiten moeten het gebruik van de webshop eenvoudiger maken, zodat u snel voor u de juiste materialen kunt vinden voor zelfmanagement van diabetes. Met de nieuwe webshop lanceren we nieuwe opties, zoals betere en veiligere betaalopties, nieuwe verzendmethodes via DHL, vergelijken van producten op eigenschapniveau en nog veel meer.
Wat betekent deze overgang voor uw bestaande account?
U kunt helaas geen gebruik maken van uw oude account. Om veiligheidsredenen zijn oude accounts vernietigd. U kunt in de nieuwe webshop, net als voorheen zonder een account bestellingen plaatsen of indien gewenst een nieuw account tijdens het afrekenproces van uw eerstvolgende bestelling. Volg hiervoor de instructies op de afrekenpagina. U kunt ook zonder een bestelling te plaatsten alvast een account aanmaken door hier te klikken.
Hoe zit het dan met mijn orderhistorie en de facturen?
Uw orderhistorie wordt conform de wettelijke bepalingen bewaard. Dit houdt in dat de facturen en uw persoonlijke informatie in achtneming van de AVG wet gedurende de wettelijk bepaalde periode wordt gearchiveerd. Wanneer u een factuur wenst te ontvangen van voor 1 januari 2021, dan kunt u net als voorheen een verzoek indienen bij onze klantenservice. Gebruik hiervoor het contactformulier en vermeld uw postcode en huisnummer bij uw verzoek. Onze klantenservice zal uw verzoek z.s.m. in behandeling nemen.
Vervalt mijn aanmedling voor de nieuwsbrief ook?
Nee, wanneer u een actieve aanmelding voor onze nieuwsbrief heeft, blijft deze actief. Uitschrijven kan altijd middels de link die in de voetnoot van iedere nieuwsbrief vermeld staat. Wanneer u een nieuw account aanmaakt kunt u opnieuw aangeven of u de nieuwsbrief nog steeds wenst te ontvangen.
Ik ben een fout tegengekomen in de nieuwe webwinkel. Het lukt me niet om een bestelling te plaatsten?
Zoals in elk nieuw systeem, kan het zijn dat ook in onze nieuwe webwinkel fouten onopgevallen zijn ingeslopen. Mocht u problemen ervaren tijdens het gebruik van de webwinkel, dan kunt u die melden bij onze klantenservice. Onze technische afdeling zal het probleem direct proberen te verhelepen en u op de hoogte houden van de status. Heeft u andere vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Bedankt voor uw begrip.
Diabetes Desk