Vind u een product bij een andere aanbieder goedkoper? Dan betalen wij u het verschil terug.
Hoe maakt u aanspraak op de laagsteprijsgarantie?
U kunt aanspraak maken op de laagste prijsgarantie met inachtneming van de volgende criteria:
De aanbieder dient een in Nederland gevestigde webshop te zijn en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
Het gaat om een identiek product, van hetzelfde merk en dezelfde fabrikant.
Het product is nieuw, compleet, onbeschadigd en verpakt in de originele verpakking.
Het product dient bij de goedkopere aanbieder direct uit voorraad leverbaar te zijn.
Het gaat om een vaste prijs bij de aanbieder.
Producten uit (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkopen, groothandelverkopen, internetmarktplaatsen, herverpakte producten, producten uit het buitenland of niet bestemd voor de EU komen niet in aanmerking voor de laagsteprijsgarantie.
Het aangeboden product dient minstens een half jaar houdbaar te zijn.
U bent zelf verantwoordelijk om ons van bewijs en juiste informatie te voorzien.
Diabetesdesk.nl moet het prijsverschil kunnen controleren op een openbare website.
Verzendkosten zijn uitgesloten van deze voorwaarden.
De laagsteprijsgarantie is bedoeld voor een eindgebruiker. Wederverkopers of handelsaanvragen zijn uitgesloten van de laagste prijsgarantie.
Uitgesloten van de laagsteprijsgarantie zijn prijswijzigingen die door de betreffende fabrikant worden doorgevoerd voor de gehele markt.
Onze laagste prijsgarantie is van toepassing zolang de voorraad strekt.
Bij twijfel of onduidelijkheid over de juistheid van de aangeboden prijs en/of voorwaarden is het oordeel van diabetesdesk.nl doorslaggevend.
U dient uw verzoek in via ons contactformulier met inachtneming van de bovenstaande criteria.
Indien u aan alle criteria heeft voldaan, ontvangt u een persoonlijke kortingscode t.w.v. het verschil in prijs welke u bij uw volgende bestelling kunt verzilveren.
Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die u bij Diabetes Desk koopt geldt de wettelijke garantie (termijn kan per product verschillen). Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dat niet het geval is, kunt u het artikel retourneren, laten repareren of, indien mogelijk, laten vervangen voor een nieuw exemplaar.
Wat is het garantiebewijs voor mijn artikel(en)?
Bij Diabetes Desk geldt de factuur die u via e-mail ontvangt als garantiebewijs. Als u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, gebruik hiervoor dan de factuur van uw bestelling.
Hoe ontvang ik mijn factuur / garantiebewijs?
In principe wordt een factuur eenmalig per e-mail verschaft na een bestelling, maar het is mogelijk dat een mail niet goed aankomt of verdwaalt. In dat geval kunt u het beste contact opnemen met onze administratie via de e-mail: administratie@diabetesdesk.nl. Onze medewerkers zullen u dan verder helpen.
Een andere manier om een factuur, en dus het garantiebewijs, te achterhalen, is het aanmaken van een account in onze webshop tijdens een bestelling. Alle bestellingen die u met dat account plaatst zullen in uw besteloverzicht verschijnen. Via dit besteloverzicht kunt u voor elk bestelling de factuur downloaden.
Hebben jullie ook een winkel?
Om u alleen de allerbeste prijs te kunnen bieden, kunt u alleen via onze webshop bestellen en uw bestelling laten bezorgen. Wij hebben dus geen fysieke winkels.
Kan ik jullie per telefoon bereiken?
Ja, dit is mogelijk, maar omdat Diabetes Desk een online winkel is vinden wij het efficiënter om uw vraag per e-mail af te handelen. Het is heel waarschijnlijk dat u het antwoord op uw vraag op deze pagina terug kunt vinden, maar mocht dit niet zo zijn kunt u mailen naar info@diabetesdesk.nl. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden (op werkdagen), Bij drukte kan het soms 48 uur duren voordat u een reactie ontvangt.
Mocht u onze klantenservice willen bellen is het telefoonnummer: 085 130 93 70 (lokaal tarief) Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 12.00 en 15.00 uur.
Technische problemen
Indien u technische problemen ondervindt tijdens het winkelen op onze site, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Probeert u het probleem zo uitgebreid mogelijk te omschrijven en eventuele foutmeldingen te noteren. Dit maakt het eenvoudiger het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.