Diabetes Desk

Winkelwagen 0
€ 0,00

Garantie

Vind u een product bij een andere aanbieder goedkoper? Dan betalen wij u het verschil terug.

Hoe maakt u aanspraak op de laagsteprijsgarantie?

U kunt aanspraak maken op de laagste prijsgarantie met inachtneming van de volgende criteria:

  • De aanbieder dient een in Nederland gevestigde webshop te zijn en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
  • Het gaat om een identiek product, van hetzelfde merk en dezelfde fabrikant.
  • Het product is nieuw, compleet, onbeschadigd en verpakt in de originele verpakking.
  • Het product dient bij de goedkopere aanbieder direct uit voorraad leverbaar te zijn.
  • Het gaat om een vaste prijs bij de aanbieder.
  • Producten uit (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkopen, groothandelverkopen, internetmarktplaatsen, herverpakte producten, producten uit het buitenland of niet bestemd voor de EU komen niet in aanmerking voor de laagsteprijsgarantie.
  • Het aangeboden product dient minstens een half jaar houdbaar te zijn.
  • U bent zelf verantwoordelijk om ons van bewijs en juiste informatie te voorzien.
  • Diabetesdesk.nl moet het prijsverschil kunnen controleren op een openbare website.
  • Verzendkosten zijn uitgesloten van deze voorwaarden.
  • De laagsteprijsgarantie is bedoeld voor een eindgebruiker. Wederverkopers of handelsaanvragen zijn uitgesloten van de laagste prijsgarantie.
  • Uitgesloten van de laagsteprijsgarantie zijn prijswijzigingen die door de betreffende fabrikant worden doorgevoerd voor de gehele markt.
  • Onze laagste prijsgarantie is van toepassing zolang de voorraad strekt.
  • Bij twijfel of onduidelijkheid over de juistheid van de aangeboden prijs en/of voorwaarden is het oordeel van diabetesdesk.nl doorslaggevend.
  • U dient uw verzoek in via ons contactformulier met inachtneming van de bovenstaande criteria.
  • Indien u aan alle criteria heeft voldaan, ontvangt u een persoonlijke kortingscode t.w.v. het verschil in prijs welke u bij uw volgende bestelling kunt verzilveren. 

 

Wettelijke garantie

  • Voor alle artikelen die u bij Diabetes Desk koopt geldt de wettelijke garantie (termijn kan per product verschillen). Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dat niet het geval is, kunt u het artikel retourneren, laten repareren of, indien mogelijk, laten vervangen voor een nieuw exemplaar.

 

Wat is het garantiebewijs voor mijn artikel(en)?

  • Bij Diabetes Desk geldt de factuur die u via e-mail ontvangt als garantiebewijs. Als u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, gebruik hiervoor dan de factuur van uw bestelling.

 

Hoe ontvang ik mijn factuur / garantiebewijs?

  • In principe wordt een factuur eenmalig per e-mail verschaft na een bestelling, maar het is mogelijk dat een mail niet goed aankomt of verdwaalt. In dat geval kunt u het beste contact opnemen met onze administratie via de e-mail: administratie@diabetesdesk.nl. Onze medewerkers zullen u dan verder helpen.
  • Een andere manier om een factuur, en dus het garantiebewijs, te achterhalen, is het aanmaken van een account in onze webshop tijdens een bestelling. Alle bestellingen die u met dat account plaatst zullen in uw besteloverzicht verschijnen. Via dit besteloverzicht kunt u voor elk bestelling de factuur downloaden.

 

Hebben jullie ook een winkel?

  • Om u alleen de allerbeste prijs te kunnen bieden, kunt u alleen via onze webshop bestellen en uw bestelling laten bezorgen. Wij hebben dus geen fysieke winkels.

 

Kan ik jullie per telefoon bereiken?

  • Ja, dit is mogelijk, maar omdat Diabetes Desk een online winkel is vinden wij het efficiënter om uw vraag per e-mail af te handelen. Het is heel waarschijnlijk dat u het antwoord op uw vraag op deze pagina terug kunt vinden, maar mocht dit niet zo zijn kunt u mailen naar info@diabetesdesk.nl. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden (op werkdagen), Bij drukte kan het soms 48 uur duren voordat u een reactie ontvangt.

    Mocht u onze klantenservice willen bellen is het telefoonnummer: 085 130 93 70 (lokaal tarief)
    Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 12.00 en 15.00 uur.

 

Technische problemen

  • Indien u technische problemen ondervindt tijdens het winkelen op onze site, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Probeert u het probleem zo uitgebreid mogelijk te omschrijven en eventuele foutmeldingen te noteren. Dit maakt het eenvoudiger het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.